Twitter 140 karakteri genişletiyor
Twitter, uzun zamandır beklenen değişikliği paylaştı. Daha önce 140 karakteri sınırını geliştireceğini açıklamıştı ancak bunu ne zaman yapacağına dair bir bilgi vermemişti. Son zamanlarda kullanım sıklığı ve…
Twitter, uzun zamandır beklenen değişikliği paylaştı. Daha önce 140 karakteri sınırını geliştireceğini açıklamıştı ancak bunu ne zaman yapacağına dair bir bilgi vermemişti. Son zamanlarda kullanım sıklığı ve…
Google’ın bir süredir test ettiği “home service ads” reklam ürünü yayına girdi. Kullanıcıların ev ihtiyaçları için aradıkları başta elektrikçi, tesisatçı gibi iş alanlarında kullanılması planlanan bu yapı…
Türkiye’de gerçekleşen reklam yatırımlarını düzenli olarak ölçümleyen Reklamcılar Derneği, 2015 yılına ait sonuçlarını bugün açıkladı. Reklam yatırımlarının en hızlı büyüyen kategorisi olan dijital reklamlar pastadan en fazla pay alan ikinci kategori aynı zamanda.
C Kuşağı, tüketici kültüründe yeni ve güçlü bir akımı temsil ediyor. Bu; oluşturmaya, seçim yapmaya, bağlanmaya ve topluluk olmaya büyük önem veren kullanıcıları tanımlamak için kullandığımız bir…
Gittiğimiz etkinliklerde gördüğümüz sunumlarda, sunum yapan insanlar genellikle PowerPoint’ten yararlanıyor. Eski bir alışkanlık olsa gerek diye düşünüyoruz. Ne de olsa ilklerden kolay kolay vazgeçilmiyor. Biz sunumlarımızda Prezi…
Günümüzde insanların zamanlarının bir çoğunu internette geçirdiğini biliyoruz. Hal böyle olunca bir çok işletmede satışlarını arttırmak için Google’da reklam vermeye yöneliyor. Google reklamları hakkında ayrıntılı bilgisi olmayanlar neler…
Her gün kullandığımız uygulama olan Facebook’u gizli kalmış özellikleriyle daha yönetilebilir kılabilirsiniz. Sosyal Medya’nın amiral gemisi Facebook’un sayısız özelliklerinden bazılarına beraber bakalım. Belki de bir çoğundan haberdar…
Online dünyadaki reklam çalışmaları inanılmaz bir noktaya ulaşmış durumda. Google da bu konuda beklentilere en iyi şekilde yanıt veriyor ve taleplerinizi en doğru şekilde karşılamak adına reklam…
IAB Türkiye 2015 İlk Yarı Türkiye Dijital Reklam Yatırımlarını açıkladı. IAB Türkiye Kimdir? 2007 yılı Ekim'inde 23 katılımcıyla platform olarak kurulan ve 2011 Temmuz'unda dernekleşen IAB Türkiye reklamveren…
Google tarafından açıklanan Türkiye genelinde 2015 yılı için tüm yıl boyunca yapılan anahtar kelimelerin yoğunluğu açıklandı. Google Trends sayfasında açıklanan bir çok başlık ve konu adı altında…